I. Предмет

Настоящите общи условия уреждат взаимоотношенията между “Плейтайм” ЕООД, с ЕИК 175126843 със седалище и адрес на управление: БЪЛГАРИЯ, гр. София, Бул. Дондуков 18, наричано по-долу за краткост “Доставчик”, от една страна, и
всяко юридическо или физическо лице навършило 18 години, което се е съгласило с тези Общи условия, и използва Сайта за покупка на стоки, наричано „Клиент“ от друга страна на интернет страници и услуги, намиращи се на сайта http://www.crossio.bg, наричан по-долу Сайт.

Общите условия се прилагат еднакво за регистрирани и за нерегистрирани потребители и представляват правно споразумение, което има обвързваща задължителна сила между Клиентите и Доставчика, и което се урежда от действащото законодателство в Република България. Взаимоотношенията между страните се регулират изключително и само от тези Общи условия, от Политиката за лични данни и други писмени условия, създадени и публикувани от Търговеца в уебсайта, които са неразделна част от Общите условия.

II. Информация за собственика на Сайта съгласно Закона за електронната търговия и Закона за защита на потребителите:

Наименование на Доставчика: „Плейтайм“ EООД
ЕИК 175126843, ДДС Номер BG175126843
Седалище и адрес на управление: България, гр. София, бул. „Дондуков“ № 18
Адрес за упражняване на дейността и адрес за отправяне на жалби от потребители: град София, в.з. Малинова Долина-Герена, ул. Башлийски Езера 29.
Данни за кореспонденция: info@crossio.bg; телефон: 0882 350 355 

III. Контролни органи

  1. Комисия за защита на личните данни:
     Адрес: гр. София, ул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2
     тел.: (02) 940 20 46
     факс: (02) 940 36 40
     еmail: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg
     Уеб сайт: www.cpdp.bg

  1. Комисия за защита на потребителите:
     Адрес: 1000 гр. София, пл.”Славейков” №4А, ет.3, 4 и 6,
     тел.: 02 / 980 25 24
     факс: 02 / 988 42 18
     гореща линия: 0700 111 22
     Уеб сайт: www.kzp.bg

IV. Регистрация

    1. За да използва Сайта за сключване на договори за покупко-продажба на стоки, Клиентът следва да въведе избрани от него потребителско име и парола за отдалечен достъп.

    1. Потребителското име и паролата за отдалечен достъп се определят от Клиента, чрез извършване на онлайн регистрация в сайта на Доставчика.

    1. С попълване на данните си и натискане на бутоните „Регистрация“ и в последствие „Вход“ или „Влизане“, Клиентът декларира, че е запознат с тези общи условия, съгласен е с тяхното съдържание и се задължава безусловно да ги спазва. 

    1. Доставчикът потвърждава извършената от Клиента регистрация, чрез изпращане на имейл на посочен от Клиента електронен адрес. Създава се акаунт на Клиента в Сайта и между него и Доставчика възникват договорни отношения.

    1. При извършване на регистрацията Клиентът се задължава да предостави верни и актуални данни. Клиентът се задължава при промяна своевременно да актуализира данните, посочени в регистрацията си.

  1. С регистрирането си в Сайта Клиентът декларира, че е навършил 18 години и че притежава съответната степен на дееспособност, за да сключва сделки.

V. Поръчка

Клиентите сключват договор за покупко-продажба с Доставчика по следната процедура:

  1. Клиентът извършва регистрация в Сайта и предоставя необходимите данни, ако същия няма до този момент направена регистрация.
  2. Влиза в системата за извършване на поръчки на Сайта чрез идентифициране с име и парола.
  3. Избира една или повече от предлаганите стоки на Сайта и ги добавя към списък със стоки за покупка (количка);
  4. Предоставя данни за извършване на доставката;
  5. Избира способ и момент за плащане на цената.
  6. Потвърждава поръчката чрез бурона „ПОРЪЧВАНЕ“;
  7.  

VI. Цени

  1. Всички посочени в Сайта цени са с включен данък върху добавената стойност.
  2. Плащанията могат да бъдат извършвани в български лева.
  3. Указаните цени са за съответния артикул.

VII. Начин на плащане

Заплащането на поръчките може да се извърши по следните начини:
  1. Плащане в брой на куриера при доставка – наложен платеж с пощенски паричен превод.
    При получаване на стоката – ПАЗЕТЕ РАЗПИСКАТА ЗА ПОЩЕНСКИЯ ПАРИЧЕН ПРЕВОД. Тя заменя касовия бон към фактурата!

2. По Банков път: При финализиране на поръчката ще ви бъде изпратен имейл с Проформа Фактура.
Моля използвайте номера на поръчката и/или номера на проформа фактурата като основание за плащането към следната сметка:
ТИТУЛЯР: Плейтайм ЕООД, Основание: Номер на поръчка

Айкарт АД
BG40INTF40015011919188
INTFBGSF

dsk_logo_bus

Банка ДСК ЕАД
BG40INTF40015011919188
INTFBGSF

След като плащането бъде отразено в нашата сметка ще ви изпратим Фактура Оригинал и поръчаните продукти.

3. Кредитна или Дебитна карта, Google Pay

  • през виртуален ПОС терминал на Айкард АД – MyPos.
    Видове карти, които се приемат: Дебитни/Кредитни и бизнес карти Visa, Mastеrcard, American Express, UnionPay и JCB.
    PlayTime.BG не съхранява и не обработва данни свързани с кредитни и/или дебитни карти.
  • през виртуален ПОС терминал на Банка ДСК. Видове карти, които се приемат: дебитни, кредитни и бизнес карти Visa и Mastеrcard.
    Транзакциите се осъществяват посредством програмите за сигурност MasterCard Identity check и VISA Secure.
    От гледна точка на сигурност, максималната сума за плащане с карта е 5000 лева.
    CROSSIO.BG не съхранява и не обработва данни свързани с кредитни и/или дебитни карти.
    При отказ от поръчка, заплатена през виртуален ПОС терминал на Банка ДСК, сумата се възстановява само по същата карта, от която е направено плащането.

4. На Изплащане

  • От UniCredit Consumer Financing.
    Процедурата по кандидатстване за отпускане на стоков кредит от УниКредит Кънсюмър Файненсинг е изцяло онлайн. На изплащане могат да се закупят стоки на стойност над 150 лв. Можете да видите инструкциите за кандидатстване тук.
  • От TBI Bank.
    Процедурата по кандидатстване за отпускане на стоков кредит от Ти Би Ау Банк е изцяло онлайн. На изплащане могат да се закупят стоки на стойност над 100 лв.

VIII. Отказ от поръчка и връщане на стока

  1. Всеки Клиент (ако е физическо лице) има право да върне закупената от него една или повече стоки в рамките на 14-дневен срок от датата на получаването им, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина за връщането.
  2. Клиентът е длъжен да информира Доставчика за своето намерение да се откаже от договора като върне закупената стока, като заяви своето решение в писмен вид.
  3. За целта Клиентът може да използва формата за връщане на сайта – тук
  4. Формата се попълва от Клиента и се изпраща на Доставчика чрез бутон „ИЗПРАТИ“.
  5. Във формата за връщане на стока се посочват титуляря и банковата сметка, по която Доставчикът следва да възстанови платената сума. Изключение правят случаите когато Клиентът е извъриш плащането чрез виртуален ПОС терминал на Банка ДСК, тогава се прилага т. VII.3.
  6. Стоката следва да бъде върната в рамките на посочения по-горе 14-дневен срок.
  7. Стоката следва да се върне на Доставчика в същото състояние, в което е била доставена на Клиента или на посочено от последния лице; 
  8. Клиентът отговаря за връщането на стоката в посоченото в т. VIII.10 състояние.
  9. Адрес за връщане на стоката: град София, в.з. Малинова Долина-Герена, ул. Башлийски Езера 29.
  10. Клиентът е длъжен да съхранява получените стоки, с тяхното качество и безопасност до момента на тяхното връщане при Доставчика. Върнатата стока трябва да е в оригиналната си опаковка, да не е употребявана и да не е нарушен нейният търговски вид (напр. разкъсана опаковка, премахнати етикети, разлепено защитно фолио, липсващи части и др.) и да е придружена с всички съпътстващи я документи – касова бележка и/или фактура, гаранционна карта, ръководство за употреба и др.
  11. Разноските по връщането на стоката са за сметка на Клиента – съгласно чл. 47, ал. 1, т. 9 от Закона за защита на потребителите, с изключение на случаите на констатирани и потвърдени от Доставчика явни недостатъци на стоката.
  12. Възстановяване на сумата се извършва в срок от 14 (четиринадесет) дни от приемане на Стоката на банковата сметка, посочена от Клиента във формата за връщане на сайта – тук или във Формуляр за упражняване на правото на отказ от договора. Клиентът може (но не е длъжен) да упражни правото си на отказ от договора като информира Доставчика по електронна поща (email). Ако избере този начин на комуникация, Клиентът трябва да попълни следното приложение „Формуляр за упражняване на правото на отказ от договора“.
  13. След получаване на подадения Формуляр на email адреса за кореспонденция на Доставчика, Доставчикът без излишно забавяне изпраща на Клиента email – съобщение, с което потвърждава получената заявка за връщане на стоката. Всички останали условия, изброени в раздел VIII по-горе, се прилагат и в този случай. 

IX. Доставка

  1. След постъпване на поръчка, Клиентът получава автоматично потвърждение на e-mail адреса си.
  2. В рамките на деня консултант на Доставчика може да се свърже с Клиента за потвърждение и уточнения по поръчката.
  3. Поръчката се обработва и се изпраща с куриерска фирма Спиди (Speedy) или Еконт (Econt), в работни дни до 16:00 часа.
  4. Поръчки направени след 16:00 часа или в почивни дни, се обработват и изпращат на следващия работен ден.
  5. Поръчки се доставят до посочен от Клиента адрес или до офис на куриерската фирма, в рамките на България.

X. Рекламации

  1. Клиентът има право да предяви рекламация към Доставчика на адреса посочен в раздел II, по електронен път чрез формата за предявяване на рекламация. Предпоставки за предявяването на рекламация са:
    1. да е налице несъответствие на получената при доставката стока със сключения договор за онлайн продажбата на същата стока; 
    2. рекламацията да се предяви от Клиента в срок до 14 (четиринадесет) дни от датата на доставката на стоката; 
    3. да е предоставена българска банкова сметка, по която платената за стоката сума да бъде възстановена на Клиента. Изключение правят случаите когато Клиентът е извъриш плащането чрез виртуален ПОС терминал на Банка ДСК, тогава се прилага т. VII.3.
    4. да са спазени съответно и другите условия за предявяване на рекламации, установени в настоящите Общи условия (съответно – условията по раздел VIII, точка 10) и в Закона за защита на потребителите.
  2. При основателна рекламация, предявена към Доставчика на адреса посочен в раздел II или по електронен път чрез формата за предявяване на рекламация, то:
    1. Доставчикът възстановява на Клиента стойността на стоката – предмет на рекламацията;
    2. Възстановяването на сумата се извършва по банковата сметка, посочена от Клиента. Изключение правят случаите когато Клиентът е извъриш плащането чрез виртуален ПОС терминал на Банка ДСК, тогава се прилага т. VII.3.

XI. Възстановяване на направено плащане

  1. Доставчикът възстановява платените суми от Клиента за стоката/стоките по банков път в случаите описани в раздел VIII и раздел X т.2. в срок от 14 дни, считано от датата, на която е била върната стоката. Изключение правят случаите когато Клиентът е извъриш плащането чрез виртуален ПОС терминал на Банка ДСК, тогава се прилага пункт. VII.3. в същия срок и при същите условия.

XII. Форсмажор

  1. Страните се освобождават от изпълнение на договорните си задължения в случай на форсмажор по чл.306, ал.2 ТЗ.
  2. При условие, че форсмажорът продължи повече от 14 (четиринадесет) работни дни, всяка от страните има правото да уведоми другата страна, че прекратява Договора без да дължи на другата обезщетение за вреди.

XIII. Гаранция

  1. За всяка закупена от Сайта стока, Клиентът може да ползва предвидената в Закона за защита на потребителите законна гаранция.
  2. В допълнение и извън законната гаранция някои от стоките могат да имат и търговска гаранция.
    1. търговската гаранция се описва изрично в описанието на съответните стоки, за които се отнася.
    2. търговската гаранция не ограничава законната гаранция по Закона за защита на потребителите.
  3. Гаранционният срок започва да тече от деня на заплащане на стоката.
  4. Доказателство за гаранцията е Фактура и/или касов бон, придружаващи поръчаната стока.
  5. Гаранцията не важи в следните случаи:
    1. Клиентът не уведоми Доставчика за очевидни дефекти на стоката, констатирани от Клиента при нейното получаване.
    2. Уведомяването следва да се извърши от Клиента в срок до 2 (два) дни по имейл – на адреса на електронната поща на Доставчика.
    3. Изтичане на срока на търговската гаранция, когато последната е по-дълга от законната гаранция.
    4. Повреда на стоката, причинена от страна на Потребителя.
    5. Използването на стоката при условия, които не отговарят на естествената й среда, поради влажност, химически или механични въздействия.
    6. Повреда на стоката, предизвикана от употреба в противоречие с предназначението и ръководството за употреба на съответната стока, на техническите стандарти за безопасност или на подзаконовите актове, приложими в Република България.
    7. Повреда на стоката, причинена от наводнение, пожар или други форсмажорни обстоятелства.

XIV. Права, задължения и отговорност на Клиента

  1. Клиентът има право:
    1. Да разглежда, поръчва и получава стоките от Сайта по реда и условията, посочени в настоящите Общи условия.
    2. Да се информира за състоянието на своята поръчка.
    3. На достъп до Сайта, при спазване на условията и изискванията за достъп.
    4. На достъп и корекция на личните си данни.
    5. На доставка на заявената стока/стоки на посочения адрес за доставка.
    6. По всяко време да поиска заличаване на профила си. В този случай заличаването се извършва само след изпълнението на всички валидно подадени заявки и съответно заплащане на дължимите цена и разходи за доставка.
    7. Да откаже да получи заявената от него за покупка стока/стоки при спазване на законовите изисквания на Закона за защита на потребителите.
    8. В срок до 14 дни от датата на приемане на стоките, да се откаже безусловно от договора от разстояние. Когато Клиентът иска да се откаже от договора, той информира Доставчика за решението си преди изтичането на посочения 14-дневен срок. Упражняването на правото на отказ прекратява задълженията на страните да изпълнят договора от разстояние.
    9. Заплаща само преките разходи за връщането на стоките.
    10. На рекламация, когато закупената стока не съответства на договореното между страните по договора за продажба. Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:
      – производствени дефекти на стоката.
      – констатирани липси на части от стоката.
      – изпратена е грешна стока, различна от поръчаната.
    11. При замяна на стоки, транспортните разходи са за сметка на Клиента и в двете посоки, освен ако замяната се е наложила по вина на Доставчика. Връщането на стоките винаги се заплаща от Клиента, освен в случаите на рекламация при дефектен продукт или грешно изпратен продукт.
    12. В случай, че Клиентът желае да замени или върне продукт, това може да стане с куриерска фирма по негово желание. При връщане на продукт, възстановяването на дължимата сума е в срок от 14 дни. Стока, чието връщане или рекламация Доставчикът не може да приеме поради неизпълнение на условията в раздел VIII, т.10, ще бъде изпратена обратно на Клиента за негова сметка.
    13. Да спазва реда и условията за предявяване на рекламации и отправяния на искания за замяна на заявени стоки, ред и условия, публикувани на сайта, и декларира, че се счита за обвързан с този ред и условия.

2. Отговорност на Клиента е:

    1. Да посочи точен и валиден телефон, адрес за доставка и електронен пощенски адрес за кореспонденция.
    2. Да заплати цената на Поръчката си според обявения в сайта начин.
    3. Да не подава фиктивни или невалидни заявки или друга невярна информация.
    4. Клиентът, носи пълна отговорност за опазването на своето потребителско име и парола, както и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използване на потребителското име и паролата. Клиентът, е длъжен незабавно да уведомява Доставчика и съответните надзорни органи за всеки случай на неправомерен достъп чрез използване на неговото потребителско име и парола, както и винаги, когато съществува опасност от такова използване;

3. Клиентът има задължение:

    1. Независимо дали е направил поръчка или не, се задължава при ползване на услугите да не нарушава чужди имуществени или неимуществени, абсолютни или относителни права и интереси, като право на собственост, право на интелектуална собственост и др.
    2. Клиентът, е длъжен да обезщети Доставчика и всички трети лица за всички претърпени вреди и пропуснати ползи, включително за всякакви разходи и платени адвокатски възнаграждения, настъпили вследствие на предявени искове и/или платени обезщетения на трети лица във връзка с Интернет страници, хипер-връзки, материали или информация, които Клиента е използвал, разположил на сървъра на сайта, изпращал, разпространявал, направил достояние на трети лица, или направил достъпни чрез сайта в нарушение на закона, настоящите Общи условия, добрите нрави или Интернет етиката.
    3. Върнатата стока да е в добър търговски вид. Стоката, следва да е обезопасена от повреждане по време на транспорта и изпратена на адреса на Доставчика. Пратки с върната стока, които поради неподходяща опаковка са били повредени при транспортирането, ще бъдат връщани на Клиента за негова сметка. В случай, че Клиентът върне продукт, това може да стане с куриерска фирма по негово желание.

XV. Права, задължения и отговорност на Доставчика

  1. Доставчикът има право:
    1. По всяко време, без уведомяване на Клиента, когато последният ползва услугите в нарушение на настоящите Общи условия, да прекратява, спира или променя предоставяните услуги;
    2. Да изпраща до Клиента бюлетини с рекламни съобщения, за получаването, на които Клиентът се е абонирал;
    3. Може да осигури публикуване в тематичните рубрики на магазина на хипер-връзки към други Интернет страници и ресурси. Електронният магазин не носи отговорност за претърпени вреди и пропуснати ползи, произтекли във връзка с използването, достъпа или достоверността на тези материали и съдържание.
    4. Сайта събира и използва информацията с цел изпълнение на поръчките в сайта и изпълнението на договора, както и за подобряване на предлаганите услуги. Всички цели, за които Доставчика използва информацията, са съобразени със Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година, относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни (GDPR), както и с добрите нрави и Интернет етиката.
    5. Доставчикът няма задължението и обективната възможност и не контролира начина, по който Клиентите използват предоставяните услуги.
    6. Продава всички стоки, включително тези в промоция/намаление до изчерпване на количествата, дори това да не е отбелязано изрично в сайта.
    7. Незабавно и без предварително предупреждение да спре достъпа на Клиента и трети лица до потребителския му профил, както и право на обезщетение за всички претърпени вреди и пропуснати ползи, които са пряка и непосредствена последица от неизпълнението на задълженията от страна на Клиента. В тези случаи Доставчикът има правото да сезира компетентните държавни органи за установяване на съответното нарушение.
    8. Има право да инсталира върху компютрите на Клиентите cookies („бисквитки“). Търговецът използва „бисквитките“ на основание чл.4а от Закона за електронната търговия (ЗЕТ). В „бисквитките“ не се съхраняват лични данни, чрез които Сайта би могъл да Ви идентифицира. Съгласието за използване на cookies, може да бъде отменено или изменено по всяко време от настройките на ползвания браузър.
    9. Доставчикът си запазва правото да преустанови достъпа до предоставените услуги. Доставчикът има право, но не и задължение, по своя преценка да изтрива информационни ресурси и материали, публикувани в сайта си.
  2. Доставчикът има отговорност:
    1. Доставчикът не носи отговорност за рекламации относно повреди на стоки закупени от Сайта, причинени от употреба в противоречие с предназначението и условията за ползване на съответната стока, на техническите стандарти за безопасност или на съответните подзаконови актове, приложими на територията на Република България.
  3. Доставчикът има задължение:
    1. Да прехвърли на Клиента фактическата власт на закупената стока след получаването от страна на Доставчика или на негов представител на покупната цена на конкретната стока.
    2. Да достави в срок заявената за покупка стока.
    3. Да полага дължимата грижа за изпълнение на своите задължения.
    4. Да приеме рекламацията, ако тя е предявена своевременно и е основателна.
    5. Да гарантира на своите Клиенти конфиденциалността на предоставената информация и лични данни. Последните няма да бъдат използвани, предоставяни или довеждани до знанието на трети лица извън случаите и при условията, посочени в настоящите Общите условия в съответствие със Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година, относно защитата на физическите лица, във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни (GDPR);
    6. Доставчикът се задължава да полага дължимата грижа да осигури възможност на Клиента за нормален достъп до предоставяните услуги.
    7. Да полага грижа, информацията в Сайта да се поддържа винаги вярна и актуална, но не гарантира за достоверността и пълнотата на същата.
    8. Гарантира за съответствието на стоката с договора за продажба съгласно разпоредбите на ЗЗП;
    9. Да предприема всички необходими технически и организационни мерки за сигурност, с цел защита на администрираните от Доставчика лични данни от манипулации, загуба, унищожаване и достъп от страна на неоправомощени лица Съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година, относно защитата на физическите лица, във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни (GDPR).

XVI. Интелектуална собственост

    1. Всички компоненти от съдържанието на сайта, включително текстове, лога, снимки, изображения, илюстрации, графики, дизайни, видео, софтуерни програми разположени на уебсайта на Доставчика (включително наличните бази данни), представляват обекти на интелектуалната собственост и подлежат на закрила от специалното законодателство, принадлежат на Доставчика или на съответно указаното лице, преотстъпило правото на ползване на Доставчика, и не могат да бъдат използвани в нарушение на действащото законодателство.

    1. При копиране или възпроизвеждане на информация вън от допустимото, както и при всяко друго нарушение на правата на интелектуална собственост върху ресурсите на Доставчика, Доставчикът има правото да претендира обезщетение и за претърпените преки и косвени вреди в пълен размер.

  1. Освен в случаите, когато е изрично уговорено, Клиентът не може да възпроизвежда, променя, заличава, публикува, разпространява и разгласява по друг начин информационните ресурси, публикувани на уебсайта на Доставчика.

XVII. Извънсъдебно решаване на спорове

  1. Всички спорове между страните се решават в дух на разбирателство и добра воля.

XIII. Връзки към сайтове на трети страни

  1. В сайта могат да присъстват връзки към сайтове на трети страни. Те са независими и Доставчикът не поема каквато и да е отговорност за вреди и загуби възникнали за потребителите в резултат на използването на тези сайтове.

XIX. Бюлетин (newsletter)

  1. Клиентът се съгласява, че Доставчикът има право да изпраща по всяко време електронни съобщения към Клиента, включително и бюлетин или предложения за покупка на стоки, докато е налице регистрация на Клиента в сайта на Доставчика.

XX. Приложимо право и подсъдност

    1. За всички неуредени с настоящите Общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото в Република България гражданско законодателство.

  1. Всички спорове по тълкуването или изпълнението на настоящите Общи условия и свързаните с тях договори за онлайн продажби на стоки чрез Сайта ще бъдат решавани:

     

      • чрез споразумение между Страните;

    • В случай, че споразумение не бъде постигнато, всички неразрешени спорове, породени от договора между страните или отнасящи се до него, включително спорове, породени или отнасящи се до неговото тълкуване, недействителност, изпълнение или прекратяване, както и спорове за попълване на празноти в договора или приспособяването му към нововъзникнали обстоятелства, ще бъдат разрешавани по съдебен ред от компетентния съд в Република България. Като спрямо този договор и всички произтичащи от него права и задължения за страните се прилага българското законодателство.

XXI. Заключение

  1. Доставчикът има право да актуализира като изменя и допълва общите условия по всяко време в бъдеще когато обстоятелствата го налагат.

Настоящите Общи условия влизат в сила от 12.06.2024г.

Последна редакция 12.06.2024 г.

Ние използваме бисквитки. Продължавайки да използвате нашия сайт, Вие се съгласявате с това.
Виж още
Cookies settings
Приемам
Политика за поверителност
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Моля прочетете подробно настоящата Политика на поверителност, тъй като при регистрация, Вие декларирате, че желаете да ползвате услугите на сайта и че сте запознат с нея и с нашите Общи условия.

Настоящата информация относно защитата на данни се прилага изключително за Интернет Сайта https://www.crossio.bg наричан по-долу - Сайт. Ние обработваме и използваме данните, събрани или предоставени от посетителите на нашия Сайт съгласно действащите нормативни разпоредби относно поверителността на личните данни. Сайтът може да включва връзки към други Интернет сайтове, които обаче не попадат в обхвата на настоящата декларация за поверителност.

Събиране и обработка на лични данни

Когато посещавате Сайта, автоматично се записват и анализират техническите данни за вашия достъп като например вашият ip адрес, информация за браузъра, който използвате, включително датата и часа на всяко посещение. Тези данни остават анонимни и не могат да бъдат свързани с конкретно лице. Използваме тези данни за да анализираме кои секции от сайта ни представляват най-голям интерес за вас с цел да подобрим съдържанието и да направим Сайта по-добър и по-удобен за ползване. Можете да използвате повечето уеб-страници без да ни предоставяте лични данни, различни от горепосочените. Едновременно с това ви предоставяме и възможността да се регистрирате в Сайта, което ще ви улесни в използването на услугите му. Лични данни за вас ще бъдат събрани ако доброволно и преднамерено изберете да се регистрирате в нашия Сайт, да ни изпратите коментар или запитване, да се абонирате по имейл или да направите поръчка за закупуване на стока.

Използване на лични данни и пренос на данни до трети лица

Използваме предоставените ви лични данни ако това е абсолютно необходимо и единствено ако същите се предоставят от вас доброволно и преднамерено, например за обработка на поръчки, за отговор на запитвания, за да ви бъде предоставен достъп до специална информация и оферти или за извършване на специални услуги (например изпращане на брошури по електронна поща). В случай, че направите поръчка за закупуване на стоки през Сайта, предаваме вашите лични данни на търговски партньори и куриери, участващи в обработката на вашата поръчка - единствено до изискваната степен. Във всички останали случаи, не предоставяме лични данни на трети лица без изричното ви съгласие и преди всичко не продаваме тези данни и не ги предоставяме на разположение под каквато и да било друга форма.

Бисквитки – Cookies

В някои секции на Сайта използваме cookies, за да наблюдаваме предпочитанията на посетителите, за да улесним престоя ви в Сайта и за да можем да внасяме съответните корекции и подобрения. Cookies не са вируси и следователно не представляват каквато и да било заплаха за вашия компютър. Cookies представляват алфанумерични идентификатори, които се записват на твърдия диск на вашия компютър, което помага на сървърите да разпознаят вашия компютър, когато ни посетите отново, за да бъде по-лесно да навигирате из нашия Сайт и да можете да оползотворите максимално посещението си. В менюто Помощ(Help) на лентата с инструменти на повечето браузъри е посочен начинът, по който вашият браузър приема или отхвърля нови cookies или начинът, по който вашият браузър ви съобщава кога получавате нова cookie, без значение кое счетете за по-удачно. Консултирайте се с документацията на вашия браузър за повече информация.

Информация, изменение и изтриване на лични данни

Mожете по всяко време да направите запитване в писмена форма относно това кои от личните ви данни съхраняваме. В отговор на такова запитване ще ви изпратим необходимата информация. Можете да се свържете с нас за да изтрием или коригираме вашите лични данни. За тази цел потребителя следва да докаже, че именно той е регистрираното лице, като изпрати цялата информация, която е въвел при регистрацията си.

Сигурност на данните

Използваме съответните технически и организационни средства, за да защитим вашите данни от злоупотреба, загуба, повреждане или неразрешен достъп, промяна или изтриване. Мерките ни за сигурност се изпитват и подобряват непрекъснато съгласно техническия прогрес и организационните възможности.
Save settings
Cookies settings

Search For Products